maandag 5 september 2016

ESSENCE NAGELLAK-REVIEW DEEL #2

Essence nagellak review blog

Essence nagellak-review
Hallo!! Hier ben ik weer met een gloednieuwe deel van de essence nagellak review Blog!. Vorige week ben ik gestart met deze blog. Vandaag review ik 3 andere kleurtjes in deze deel

33 - ´wild white ways´
Een witte nagellak kleur. Een standaard kleur die je wel kunt gebruiken. Ik zou deze kleur persoonlijk nooit zo dragen.. Misschien combineren met een andere kleur
opmerking| Na 2 laagjes waren mijn nagels volledig gedekt.. En ja, het is een beetje rommelig gelakt. ;-(


49 - ´turn the lights on!´
Is een soort licht mint-groen/ wit achtige kleur.
Vind het een mooie kleur, en vindt het prima bij mij staan.
opmerking| bij 1 laagje dekt deze nagellak niet goed. Bij een tweede laagje wel. En ook hier weer, het is een beetje rommelig gelakt.



36-  ´Dare it nude´
Een lichte/ bruine nude kleur.echt een kleurtje voor in de herfst om op je nagels te hebben.
opmerking| Ook bij deze kleur moest er een tweede laagje erop om meer dekking te krijgen. En dat is wel uiteraard gelukt, zoals je op de foto kunt zien ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten